WELCOME BABE TO MY BLOG

Tuesday 6 December 2011

New Life at KL Sentral



Memo aku kali nie nak cerita pasal study pulak . Sem nie aku x lagi belaja kat shah alam disebabkan masalah2 yg x dapat dielakkan . Dahla jauh dari umah aku . tiap2 hari ulang alik . phewwwww,penat dia mmg xyah ckpla kan??? tuhan je yg tahu . Tapi still PTPL cuma tuka cawangan dekat KL je . Dekat skit dgn rumah aku . and x rasa penat camne aku ulang alik tiap2 hari pg shah alam --' .

First class , rasa mcm aku nie budak sem 1 je aku rasa . hahahaha . padahal dah sem 4 . yela ,baru dekat situ kan ? x biasa sgtlah lg area2 sana . aku pon masuklah class . rasanya class custumer services kot time tu ?? lupe dah . Lecturer dia mmg best gila . satu kepala dengan student . senang nak comunicate dengan lecturer mcm nie . dia buat student dia mcm KAWAN dia . aku suka belajar dalam suasana yg fun . tak terlalu straight . kadang2 lecturer terlalu straight dalam class . sampai buat aku mengantuk and lambat nak skit paham .

Lecturer kat sana semua mesra-mesra dgn student dorang . First aku sampai sana and tengok kemesraan antara lecturer dgn student buatkan aku rasa semanagt nk belaja . x mcm dekat shah alam . lecturer pilih kasih . student yg dapat 4 flat , pergghh layan mcm menatang minyak yg penuh ! huh . patut ke lect buat mcm tu? pilih kasih ? hmmmmmmmmmmmm . serius belaja dekat shah alam buat aku xde semangat . even aku dah penghujun sem makin give up aku nak teruskan . tp aku bertahan sbbkan nak ade segulung Diploma .

oklah,aku xnak comment pasal2 lecturer nie . pandai2 dorangla nak manage dorang punya student mcm mana . x pasal2 aku kena saman . HAHA ! aku harap bila aku belaja tempat baru nie menaikkan semangat aku lg ! x mcm dulu cepat putus asa ! ok,sesapa yg baca doakan saya belajar dengan berjaya ye !

MUCH LOVE,,,

No comments:

Post a Comment