WELCOME BABE TO MY BLOG

Wednesday 7 December 2011

Ceconteng ! :P


Aku mulakan bicara dengan Assalamualaikum ! Urm,malam nie rasa nak menconteng2 pulak aku rasa . Selalunya time2 camnie aku dah tido dah . Harini xtaulah napa lambat skit . esok class pagi pulak tu ! huhu . Actually,xde story pon nak cerita kat korang . saja malam2 mcm nie nak exersice jari jemari yang molek nie . HAHA ! Haih,bilala sayang aku nak balik sini ye . Lagi sebulan nak tunggu ! Lamanya ! --' Rasa mcm nak cepat2 je masa nie berlalu . bangun2 esok Dia dah ade depan mata . agak2 bole x ?? HAHA ! Memang takla kan . ok2 . xpela . sabarla skit . tahan rindu lama sikit , dah jumpe nanti barula seronok . hee .GATAI ! :p

OK,haritu pergi tgk movie OMBAK RINDU . Cerita tu mmg SUPERB ok . sedih sangat . Bertakung gakla air mata aku tgk cerita tu . tp cepat2 kesat takut orf kata aku over pulak . alaaa,comfirm mana2 girl yg betul2 hayati cerita tu mesti tersentuh sangat ! dari sekolah lagi dah baca novel OMBAK RONDU nie ! ingat lagi time baca novel tu satu badan don angau dengan HARIZ ! Walaupon dia x muncul . hanya muncul dalam novel je . bestnya rasa kalau dapat lelaki mcm hariz tu . hee . romantik , penyayang , manja lg tu ! awwww  :P time tgk movie tu aku pergi dengan Bestfrien aku ZULAIKHA ZULKIFLI ! ktorg pergi hari pertama cerita tu keluar . mmg comfirm full ! tp alhamdulillah dapat jugak tgk . hee .

oklah,xtau nak bebel2 ape . ape yg aku type nie semua terlintas dalam pikiran aku skang . sorry kalau mcm anoyying skit ! Nak tido !

Much Love,,,

No comments:

Post a Comment