WELCOME BABE TO MY BLOG

Saturday 21 January 2012

New Begining 2012


Wahhhhhh,lama gila la x menconteng2 kat blog aku nie . Mesti berhabuk tahap gaban nie . Fuhhhh fuhhhh fuuhhhh ! haaaa,hilang skit habuk yg ada . hihihi .Kesian diary aku nie . Mana taknya since masuk tahun baru aritu busyla..x sempat nak bukak diary aku nie..sibuk dgn kolej..nie baru je lepas habis midterm..alhamdulillah result sederhana saj :) Harap2 final nanti aku boleh buat . tinggal lagi sebulan je nak final . Haih , xboleh nak senang lenang skit ..nak buat mcm mana nie la tugas seorang pelajar . Chewaaaaaahhhhh ! mcm terasa formal pulak aku cakap kan ? hahaha . nie asiingment belambak tp selamba x buat , aku baru buat sikit je . hahahaha . alaaa,mood tgh nak holiday . yela cuti 4 hari sempena CNY nie . hihihi . alaaaa,nantilah buat . Lalalalalala . mood malas sudah melanda . kalau rajin,rajin btol aku nie . hihihihi . Korang semua mesti pg holiday kan ?? yela lama jgk cuti nie . bestla korang kan ?? jalan mesti jem gila skang kan ?? padan muka sapa yg tersekat dlm jamed tu . hahahaha . jahat aku nie . lalalalalala . ok ok . xtau nak bebel ape . later sambung ye ? bye . Assalamualaikum :)



Much LOve <3

No comments:

Post a Comment